Menu:
Pełna obsługa Call Back i prosta płatność za nią to charakterystyczne elementy naszej oferty. Usługa ta pomaga zdobywać i utrwalać lojalność klientów, nie pozostawiając ich bez odpowiedzi. Poprzez odpowiednio sformułowaną i wdrożoną strategię Call Back żaden kontakt ze strony klienta nie zostanie zostawiony przypadkowi.
Call Back — co to jest i jakie daje możliwości?
Usługa Call Back, zwana też recall polega na automatycznym oddzwonieniu do klienta, którego połączenie nie zostało z jakichś powodów odebrane, np. przez zbyt długi czas oczekiwania czy zakończenie pracy przez obsługę call center. Może ona być zdefiniowana na dwa sposoby:
- oddzwonienie odbywa się w czasie ustalonym przez firmę, do której jest skierowane połączenie, np. w czasie 30 sekund lub maksymalnie do godziny po otrzymaniu zgłoszenia system inicjuje połączenie zwrotne, kierując je do dostępnego konsultanta,
- to Klient ustala termin, w którym konsultant ma do niego oddzwonić. Tak zaplanowany Call Back umożliwia klientowi ustalenie ram czasowych, w których preferuje otrzymanie połączenia zwrotnego. Można skonfigurować zaplanowany telefon zwrotny w IVR, a wtedy system zadzwoni do Klienta w podanym przez niego czasie. Jest to dobre rozwiązanie np. dla użytkowników przebywających poza granicami Polski.
Dobrze zaplanowania i skutecznie realizowana usługa Call Back staje się skutecznym elementem całościowej obsługi Klienta i wpływa pozytywnie na postrzeganie przez niego danej firmy. Usługa ta jest niezwykle przydatna podczas:
- godzin szczytu w dziale obsługi klienta,
- trwania różnego rodzaju akcji promocyjnych w firmie,
- małej ilości personelu do obsługi klienta spowodowanej np. zwolnieniami chorobowymi.
Usługa Call Back w ofercie Teleaudio Dwa
Wśród zalet oferowanej przez nas obsługi Call Back można ponadto wymienić:
- prostą płatność za pomocą mechanizmów oferowanych przez Teleaudio, tj.: przelewu, Direct Billing, przekazu pocztowego,
- fakt, że partner ma możliwość zdefiniowania ceny za minutę rozmowy co jeden grosz bądź możliwość wygenerowania dostępu do usługi internetowej w postaci komunikatora tekstowego,
- możliwość pełnej obsługi połączeń przez Call Center Teleaudio Dwa.
Klienci chcą uzyskać jak najszybsze połączenie z konsultantem i wyczerpującą odpowiedź na swoje pytania, jednak gdy nie jest to możliwe, usługa Call Back stanowi dobre rozwiązanie. Nie pozostawia całkowicie bez odpowiedzi i pozwala na uzyskanie kontaktu zwrotnego w dogodnym terminie. Klienci czują się ważni i docenieni, a to buduje ich lojalność względem danej firmy.
Teleaudio Dwa dzięki bezpośredniej współpracy ze wszystkimi operatorami telekomunikacyjnymi w kraju dostarcza też klientom inne usługi. Przede wszystkim są to płatności mobilne, ale także usługi Premium SMS/MMS czy obsługa konkursów SMS. Zapraszamy do współpracy!